ASA (британския Комитет по рекламни стандарти) е получила десетки жалби от потребители, които се оплакват, че рекламираната отстъпка не отговаря на действителната.
Който не си купува билет онлайн, е... овца
Който не си купува билет онлайн, е... овца
Телевизионна реклама, показваща овци като пътници във влак, предизвика намесата на британския Комитет по рекламни стандарти (ASA).
Скандалният клип показва как стадо овце се реди на опашка за билети в жп станция. И ето че се появява човек, който минава транзит покрай опашката и влиза във влака, държейки билет, купен от уеб сайта Tr......com.
Глас зад кадър осведомява, че онлайн покупката на билет може да спести на пътуващите до 39% от стойността му.
ASA (британския Комитет по рекламни стандарти) е получила десетки жалби от потребители, които се оплакват, че рекламираната отстъпка не отговаря на действителната.
Много пътници не са успели да се снабядт с евтини билети за някои от маршрутите.
Сравнението на хора с овце също е раздразнило общественото мнение и органите на властта, следящи рекламата. /TechNews.bg
Няма коментари:
Публикуване на коментар